
שרותי ענן
-
שרותי דואר.
-
שרותי סינון ואנטי ספאם.
-
אירוח אתרים.
-
גיבוי קבצים ומסדי נתונים.
מצלמות אבטחה
-
הקמת רשת מצלמות רשת מבוזרות וניהול חכם של המצלמות.
שרותי מחשוב
-
שירותי תחזוקת מחשבים לתחנות העבודה ולשרתים, קריאות שירות, תמיכה טלפונית, התחברות מרחוק לתחנות העבודה, הגעת טכנאי לאתר הלקוח.
-
שירותי מעבדת מחשבים להחלפת רכיבי חומרה והתקנות מערכות הפעלה.
-
שירותי תמיכה לחומרה או תוכנה לעסקים למקרה של תקלות או כשל חומרתי.
ניהול פרויקטים
-
איפיון פרויקטים ותהליכים משפיעים ומושפעים בכל שלב של הפרויקט.
תשתיות תקשורת
-
איפיון רשתות (אופטי, קואקס, נחושת).
מיקור חוץ
-
ניהול, תפעול ותחזוקה שוטפים של תמיכת משתמשי מידע, תשתיות IT ויישומים עסקיים.
-
מתן פתרונות מיקור חוץ ושירותי מומחה.
-
כוח אדם מקצועי ואמין, מכל קשת ההתמחויות בתחום הטכנולוגיה.
-
אפשרות לשילוב כוח אדם באופן קבוע או לפי פרויקט
-
אחזקת מערכות מידע של הארגון באופן בלעדי, תוך לקיחת אחריות מלאה על כלל פעילות התחזוקה.
אבטחת מידע
-
ניהול חומות אש.
-
הגדרת חומות אש.
-
ניהול מתודות אבטחת מידע.
-
בדיקות אבטחה.
-
חיצונית ופנימית.
אתרי DR
-
חוות שרתים המאחסנת שרתי גיבוי און ליין ואוף ליין
מוקד שרות HELP DESK
-
מרכז תמיכה בלקוחות.
-
תמיכת helpdesk הינה המקור לקבלת עזרה ואינפורמציה בטיפול במערכות המחשוב הארגוניות ברמת המשתמש.