שרותי‭ ‬ענן

 

  • שרותי‭ ‬דואר. ‬

  • שרותי‭ ‬סינון‭ ‬ואנטי‭ ‬ספאם‭.‬

  • אירוח‭ ‬אתרים‭.‬

  • גיבוי‭ ‬קבצים‭ ‬ומסדי‭ ‬נתונים‭.‬

מצלמות‭ ‬אבטחה

 

  • הקמת‭ ‬רשת‭ ‬מצלמות‭ ‬רשת‭ ‬מבוזרות‭ ‬וניהול‭ ‬חכם‭ ‬של‭ ‬המצלמות‭.‬

שרותי‭ ‬מחשוב

 

  • שירותי‭ ‬תחזוקת‭ ‬מחשבים‭ ‬לתחנות‭ ‬העבודה‭ ‬ולשרתים, קריאות‭ ‬שירות‭, ‬תמיכה‭ ‬טלפונית‭, ‬התחברות‭ ‬מרחוק‭ ‬לתחנות‭ ‬העבודה‭, ‬הגעת‭ ‬טכנאי‭ ‬לאתר‭ ‬הלקוח‭.‬

  • שירותי‭ ‬מעבדת‭ ‬מחשבים‭ ‬להחלפת‭ ‬רכיבי‭ ‬חומרה‭ ‬והתקנות‭ ‬מערכות‭ ‬הפעלה‭.‬

  • שירותי‭ ‬תמיכה‭ ‬לחומרה‭ ‬או‭ ‬תוכנה‭ ‬לעסקים‭ ‬למקרה‭ ‬של‭ ‬תקלות‭ ‬או‭ ‬כשל‭ ‬חומרתי‭.‬

ניהול‭ ‬פרויקטים

 

  • איפיון‭ ‬פרויקטים‭ ‬ותהליכים‭ ‬משפיעים‭ ‬ומושפעים‭ ‬בכל‭ ‬שלב‭ ‬של‭ ‬הפרויקט‭.‬

תשתיות‭ ‬תקשורת

 

  • איפיון‭ ‬רשתות (אופטי‭, ‬קואקס‭, ‬נחושת)‭.

מיקור‭ ‬חוץ

 

  • ניהול‭, ‬תפעול‭ ‬ותחזוקה‭ ‬שוטפים‭ ‬של‭ ‬תמיכת‭ ‬משתמשי‭ ‬מידע‭, ‬תשתיות‭ ‬ IT‭ ‬ויישומים‭ ‬עסקיים‭.‬

  • מתן‭ ‬פתרונות‭ ‬מיקור‭ ‬חוץ‭ ‬ושירותי‭ ‬מומחה‭.‬

  • כוח‭ ‬אדם‭ ‬מקצועי‭ ‬ואמין‭, ‬מכל‭ ‬קשת‭ ‬ההתמחויות‭ ‬בתחום‭ ‬הטכנולוגיה‭.‬

  • אפשרות‭ ‬לשילוב‭ ‬כוח‭ ‬אדם‭ ‬באופן‭ ‬קבוע‭ ‬או‭ ‬לפי‭ ‬פרויקט

  • אחזקת‭ ‬מערכות‭ ‬מידע‭ ‬של‭ ‬הארגון‭ ‬באופן‭ ‬בלעדי‭, ‬תוך‭ ‬לקיחת‭ ‬אחריות‭ ‬מלאה‭ ‬על‭ ‬כלל‭ ‬פעילות‭ ‬התחזוקה‭.‬

אבטחת‭ ‬מידע

 

  • ניהול‭ ‬חומות‭ ‬אש. ‬

  • הגדרת‭ ‬חומות‭ ‬אש. ‬

  • ניהול‭ ‬מתודות‭ ‬אבטחת‭ ‬מידע‭.‬

  • בדיקות‭ ‬אבטחה.‭ ‬

  • חיצונית‭ ‬ופנימית.

אתרי‭ ‬DR‭ ‬

 

  • חוות‭ ‬שרתים‭ ‬המאחסנת‭ ‬שרתי‭ ‬גיבוי‭ ‬און‭ ‬ליין‭ ‬ואוף‭ ‬ליין

מוקד‭ ‬שרות HELP DESK‭ 

 

  • מרכז‭ ‬תמיכה‭ ‬בלקוחות‭.‬

  • תמיכת‭ ‬helpdesk‭ ‬הינה‭ ‬המקור‭ ‬לקבלת‭ ‬עזרה‭ ‬ואינפורמציה‭ ‬בטיפול‭ ‬במערכות‭ ‬המחשוב‭ ‬הארגוניות‭ ‬ברמת‭ ‬המשתמש‭.‬